>
Hoppa till innehåll

Fartkameraforum

Fartkamera- och GPSteknik




  • Start
  • Forum
    • PM box
  • POI Filer
  • Extra resurser
  • Om/kontakt
  • POI Filer ( eng )
  • Stöd forumet

Svar till: Hur ska vi hantera kamerafundament?

Start › Forum › POI Points of Intresst › POI Önskemål och utveckling › Hur ska vi hantera kamerafundament? › Svar till: Hur ska vi hantera kamerafundament?

23 augusti, 2016 kl. 19:23 #155
henca
Moderator

    Jag röstar på alternativ 1, hellre en varning för mycket än en utebliven varning. Själv brukar jag bara uppdatera min GPS med färska filer en gång om året.

    m v h Henrik







    Logga in

    Logga in
    Registrera Glömt lösenord
    • Populäraste ämnena
    • Trådar utan svar

    Senste inläggen

    • Ny gpx-fil (220720) med fartkameror till Volvo Sensus 2011 RTI
      reply by Crucke
      in Nya och saknade format
    • 2 nya fartkameror väg 21
      topic by henca
      in POI Fartkameror
    • Kameror som sannolikt tagits bort men finns kvar på streetview
      reply by henca
      in POI Fartkameror
    • Speedcam.txt 2026-04-01 (Endast NVDB-listade)
      reply by henca
      in IGO8
    • Uppdaterad position 1 fartkamera
      topic by henca
      in POI Fartkameror




    WordPress-tema: Gambit av ThemeZee.