Becker map pilot

Start Forum Övriga format Becker map pilot

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    innor
    Deltagare

Fins det någon som kan beskriva hur man laddar egna pois i becker map pilot NAVTEQ karta

kalleiviken
      Deltagare
        innor
        Deltagare

Min engelska är inte så bra är det nån som kan tala om på svenska hur man lägger in egna pois i Becker map pilot

kalleiviken
          Deltagare

Så mycket kan jag säga att du behöver ett hjälpprogram som heter PoiWarner för att ladda ner filer. Hur det sedan går till i detalj och hur filerna skall se ut vet jag inte. Är Beckern fast monterad i en bil? Kan du ta den till en dator?

kalleiviken
            Deltagare

Jag har hittat en snvisning och Google översatt den.
              Becker
              1. Ladda ner och installera POI-Warner program finns här: http://www.navigating.de/cms/index.php?id=4135.

2. Packa upp och kopiera de nedladdade POI-filer (.bmp och .asc tillägg) till pois mappen \ POIWarner \.

3. Starta POI-Warner program. Välj POI-Manager> POI-Inställningar> menyLagringsInställningar objekt för att aktivera önskad POI.

4. Starta Becker navigationsprogram. Klicka på den gröna rutan för att välja ”Sök i radie” i menyn.

5. Välj det ”Som nästa destination”.

6. Starta navigering.

Obs: POI kan visas som en otillgänglig plats om kartan du använder är inte tillräckligt detaljerad.

De filer du skall snvända skall ha filtyp .asc (för position) och .bmp (för ikonen). Du måste kanske konvertera från andra format. Har för mig att http://www.posit.se/poi.php har becker för nedladdning. Berätta gärna hur det går. Annars finns det risk att ingen svarar dig senare.

innor
              Deltagare

Jag har köpt hem POI Warner så jag skall försöka och gå vidare TACK jag hör av mig.
                innor.

innor
                Deltagare

Glömde svara att det är en liten dosa som sitter i hanskfacket som man kopplar upp med medföljandesladd

innor
                  Deltagare

Man tar in den till datorn.

breflabb
                    Deltagare

Vad har detta med detta forum att göra?????????

henca
                      Moderator

Vad har detta med detta forum att göra?????????

Vi hoppas att spammarens inlägg inte längre syns och att det inte skall komma fler spam. Den spammande användaren ronnykingm har nu blivit blockerad.

m v h Henrik

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.