h-cam 20190924

Start Forum IGO8 h-cam 20190924

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    ludde28
    Deltagare

nya och lite korr mot databasen.
      Nu 1 kamera för mkt.

Attachments:
      You must be logged in to view attached files.
      henca
      Moderator

Menar du att det är en kamera för mycket i vår databas? Vet du i så fall vilken?

m v h Henrik

ludde28
        Deltagare

Nej,
          i min igo-fil, där har jag plötsligt 1964 kameror, medans i er databas ska det finnas endast 1963 kameror.
          Jag får gå igenom vid nåt tillfälle, vad som har blivit fel.
          Känns iaf lite bättre att det är 1 för mkt, än 1 för lite.

henca
          Moderator

Jag tankade hem och jämförde lite snabbt… Den kamera som du har kvar men som saknas i vår databas är K30W17, den togs bort tillsammans med några andra dubletter för drygt en vecka sedan.

Sen såg jag också lite andra skillnader:

Kameran som tidigare hette K273?01 kallar vi numera K273S01. Även K740N03 och K740S04 har fått väderstreck i sina namn.

Det är _SÅ_ retligt med ett forum som inte tillåter långa inlägg, fortsättning följer…

m v h Henrik

henca
            Moderator

…här kommer fortsättningen:

I din fil kallar du en kamera för KE18E14@70_korr, hos oss är hastigheten bara ”70”, vad menar du med ”70_corr”?

Sen har du en kamera KE4N112 som vi numera saknar men har i stället KE4N114 som verkar vara samma men mer komplett med en kommentar.

m v h Henrik

ludde28
              Deltagare

hej H,
                tack för granskning o att du hittade några fel i filen.
                riktning på kameror med ? kommer att uppdateras o enkelriktas (varnade för trafik från båda håll), KE4N112 benämning kommer att ändas (tog bort troligen den ”andra” dubbletten, _corr är ett gammalt tag för att kolla nåt kameravärde, men nu verkar värden stämma.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.