Speedcam.txt 2026-01-21 (Endast NVDB-listade)

Start Forum IGO8 Speedcam.txt 2026-01-21 (Endast NVDB-listade)

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
  • Författare
    Tobbe
    Deltagare

Hittat felet!
      Den här siten lägger själv till ””” efter adressen vilket tydligen gör att man hamnar högst upp i tråden ”NVDB som datakälla till fartkameror” istället för direkt till inlägget.

IDIOTISKT!!!

/Tobbe

Tobbe
      Deltagare

Ha, nu tog den automatiskt bort det jag skrev mellan ”-tecknen i förra meddelandet
        vilket var: ”& # 8 2 2 1” (Nu osynliga tecken mellan de synliga för att lura systemet)

Vad fan håller man på med??

Så ta bort dessa synliga tecken från slutet på adressen för att komma direkt till inlägget.

/Tobbe

henca
        Moderator

Tack för den gamla varningen för de 9 positionerna!

Då hjälpte inte varningen mig så mycket, det skulle krävas ganska mycket manuellt arbete för att matcha de 9 punkterna med data från vår databas.

Nu var samma data mera användbara då jag hade precis motsvarande information i en egen filterfil, visserligen då med 8 punkter i stället för 9 punkter. Det är mycket lättare att manuellt matcha koordinater för 9 punkter med en lista på 9 punkter än lista med några tusen punkter. Sen kan man naturligtvis skriva ett program också som gör jobbet, men att skriva program tar också tid.

Wordpress är nog trevligt på många vis, men forumdelen kan ibland vara lite för smart för sitt eget bästa.

m v h Henrik

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.