Nya fartkameror på väg 46 Start › Forum › Forum för fartkameror och teknik › Fartkameror › Nya fartkameror på väg 46 Etiketter: nya kameror Detta ämne har 2 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år sedan av GPS-mannen. Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Författare Inlägg 27 maj, 2016 kl. 10:10 #98 IbastoKeymaster Trafikverket monterar 4 nya kameror på väg 46 mellan Ulricehamn och Timmele under tiden 23/5-3/6. Härikring har vi sett att de moterade stolpar och drog el i höstas, men inga kameror är monterade. Är det nån som vet hur det ser ut i övriga landet? Hoppas att nån rapporterar in de nya positionerna till http://www.posit.se 29 maj, 2016 kl. 07:33 #99 innorDeltagare Jag har 16 inmätta fundament som inte fått några kameror rapporterar så fort jag ser någon förändring 1 juni, 2016 kl. 22:54 #100 GPS-mannenDeltagare Hej! Jag har 7 fundament inmätta mellan Alfta och Homna som jag ska rapportera in så snart jag ser eller får höra från säker källa att kameror kommit upp:) Författare Inlägg Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne. Logga in Användarnamn: Lösenord: Håll mig inloggad Logga in